2014. június 17., kedd

DIY gyerekjátékok- avagy mire jó ha az ember férje reklámcéget vezet míg ő gyesen van?


A játékboltok polcait nézegetve döntöttem úgy, hogy másfél éves kisfiunk számára házilag fogok játékokat készíteni. Nem mintha nem lenne elképesztő a választék, de arra a felismerésre jutottam, hogy egy ekkora gyerek lényegében bármivel képes eljátszani, (pláne ha anya vagy valamelyik lelkes nagymama is ott van).
Ezen felismerésen felbuzdulva gondoltam kiaknázom dekorációs cégünk lehetőségeit....

Szerelőfal

Első próbálkozásom még az első születésnapjára készült. (Kicsit viharvert azóta, de legalább látszik, hogy használjuk.) A szerszámtábla ötlet egy kedves barátnőmtől származott. Ezt csavaroztuk a korábban készült csigalépcső torlaszra. Melyre a lelkes apuka még kapcsolható világítást is szerelt. (A villanykapcsoló kicsit szétszerelődött azóta.:)) A tábla bal oldalára olyan fémlapot ragasztottam, amire vékony mágneslapokra nyomtatott figurák kerültek. A jobb oldalát pedig krétafestékkel kentem le. (Ezt a részt Levi a napokban kezdte használni - még a szivacsot is hozza, hogy töröljük le mielőtt rajzolunk.:)

Szerszámosláda

Mint minden kisfiú a mi fiunk is folyton szerel. Ennél a kis lézervágott szerszámosládánál a csavarok a fölső lyukakba rögzíthetőek.

Varró tábla


Puzzle

Katicás számolós

Bár a számok jelentését Levi még nem nagyon érti, de minden reggel lelkesen előszedi és be és kiapakolgatja a bogarakat. (Lázervágott és gravírozott fa kártyák, melyekre hobby festékkel készítettem a katica mintát.)


Horgászós játék

Lézervágott halacskák, melyekre mágnes lapokat ragasztgattam. Horogként egy egyszerű sarokvasat használtam.

Színkeresős csipeszelős

Bedobálós memóriajáték

A lézervágott fa korongok doboza tápszeres dobozból készült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...